Helyi közszolgáltatás információs rendszer

A ’Bejelentkezés/Regisztráció’ gomb megnyomásával elfogadom az IKIR rendszer Felhasználási feltételeit. Előzetes tájékoztatás az IKIR használatával járó adatkezelés megkezdése előtt: Adatkezelési tájékoztató

Hirdetőtábla  3

Link
Sorrend
Azonosító
Hivatalos közzé tevő
Cím
Érvényesség kezdete
Érvényesség vége
Módosítás ideje
Csatolt fájl(ok)
IKIR/2024/000052
Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium
IKIR REGISZTRÁCIÓ FOLYAMATA
2024.03.18
2026.03.30
2024. 09. 11. 10:35:35
IKIR/2024/000051
Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium
A Helyi közszolgáltatás információs rendszer (IKIR) bemutatása
2024.02.08
2025.12.31
2024. 02. 08. 13:38:16

A Helyi közszolgáltatás információs rendszer (röviden: IKIR) bemutatása

 

A Helyi közszolgáltatás információs rendszer (röviden: IKIR) 2018 májusától éles üzemben működik. Az adatbázisunk elérhetősége: www.ikir.gov.hu. Az IKIR kialakításának célja az volt, hogy létrejöjjön egy olyan informatikai rendszer, amelyből olyan adatok és információk nyerhetők, amelyek megalapozott döntések meghozatalát teszik lehetővé a helyi közszolgáltatások elemzése, tervezése és javítása érdekében. A rendszer elsősorban önkormányzatok számára készült, de természetesen – ingyenes regisztrációt követően – a központi közigazgatás szereplőinek és a vármegyei önkormányzatoknak  is lehetőségük van a csatlakozásra. Az IKIR tulajdonképpen egy olyan felületet ad a felhasználók számára, ahol 26 már működő szakrendszer adatait érhetik el egy felületen, települési szinten, és ezen adatokat elemezhetik, összehasonlíthatják más települések adataival is. További funkcióival az IKIR támogatást nyújt az önkormányzati felhasználók számára a különböző közszolgáltatások tervezésében, vagy akár kérdőívek elkészítésében, melynek segítségével visszajelzéseket kaphatnak a közszolgáltatások kapcsán a lakosságtól, cégektől. 

Az IKIR rendszer moduljai

Elemzés

Feladatellátás tervezés

Felmérés


 

Az elemzési modulunkon keresztül standard és egyedi riportok készíthetők a szakrendszeri adatainkból, amelyek időbeli és térbeli összevetésére van lehetőség. Ezen felül grafikus módon is megtekinthetjük az elkészült riportokat.


 

A feladatellátási struktúra modul a helyi közszolgáltatások tervezésének érdekében jött létre, melyen keresztül lehetőség van önkormányzati alapadatok megtekintésére is.


 

A felmérések modulon keresztül, amely korábban „elégedettségmérés” néven volt ismert, az önkormányzat a helyi közszolgáltatásokkal kapcsolatosan felmérésket, kérdőíveket készíthet, amelyet a lakossági modulban közzé is tehet.

IKIR/2022/000024
Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium
ELÉRHETŐSÉGÜNK
2022.02.17
2025.12.31
2024. 08. 09. 8:52:28